Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by Arman on Thu Aug 13, 2009 10:49 am

Ape plak sambutan Merdeka kali n geng Question ...
Aku rasa cam nk balik kampung jer..
bukak puasa dgn family... korang? Wink



Mau duit Raya ka? kan best klu boss bgtau gini... Very Happy Very Happy

Arman
Ahli Separa Baru

Posts : 110
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by KAYBEE'S on Thu Aug 13, 2009 10:52 am

Arman wrote:Ape plak sambutan Merdeka kali n geng Question ...
Aku rasa cam nk balik kampung jer..
bukak puasa dgn family... korang? Wink



Mau duit Raya ka? kan best klu boss bgtau gini... Very Happy Very Happy
samala....aku nk balik kampung gak....
berbuka puasa bersama family tercinta... Very Happy

KAYBEE'S
Ahli Separa Baru

Posts : 76
Join date : 2009-07-28
Age : 34
Location : Bangi-----Cyberjaya

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by syamimi on Thu Aug 13, 2009 1:08 pm

Arman wrote:Ape plak sambutan Merdeka kali n geng Question ...
Aku rasa cam nk balik kampung jer..
bukak puasa dgn family... korang? Wink



Mau duit Raya ka? kan best klu boss bgtau gini... Very Happy Very Happy


ak pun rase cam nk balik kg gak..da lama tak blk..waa
arman,ak tumpang ko blk bleh?? Very Happy Smile

syamimi
Ahli Baru

Posts : 9
Join date : 2009-08-03

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by maddy on Thu Aug 13, 2009 1:20 pm

selama aku hidup la kan..
setiap kali merdeka aku rase biase je...
nak kuar jalan jem..confirm!
so, duk umah layan tv..hehe
tapi thn nih aku ingt nk upgrade sket semangat kemerdekaan aku dgn melekat bendera malaysia (yg baru dpt tadi..hehe) kt kete aku..hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by leenaz on Thu Aug 13, 2009 2:02 pm

maddy wrote:selama aku hidup la kan..
setiap kali merdeka aku rase biase je...
nak kuar jalan jem..confirm!
so, duk umah layan tv..hehe
tapi thn nih aku ingt nk upgrade sket semangat kemerdekaan aku dgn melekat bendera malaysia (yg baru dpt tadi..hehe) kt kete aku..hehe

betul tu maddy mana tau leh menang...
kan pertandingan suh letak kat kete...
jum kibar bendera

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by Arman on Thu Aug 13, 2009 3:52 pm

maddy wrote:selama aku hidup la kan..
setiap kali merdeka aku rase biase je...
nak kuar jalan jem..confirm!
so, duk umah layan tv..hehe
tapi thn nih aku ingt nk upgrade sket semangat kemerdekaan aku dgn melekat bendera malaysia (yg baru dpt tadi..hehe) kt kete aku..hehe

maddy: Cantik tu, nt aku ambik gambar kete ko... pastu send kt HR biar masuk short candidate.. ada ckit pluang menang.
mimi: Bleh2, tp nt gua confirmkan dulu... Kampung kt ner?

Arman
Ahli Separa Baru

Posts : 110
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by gengel on Thu Aug 13, 2009 4:06 pm





jeng jeng.. aku da tampal da maddy.. ko cepat2..


Last edited by chuya on Thu Aug 13, 2009 4:13 pm; edited 1 time in total

gengel
Admin

Posts : 341
Join date : 2009-07-27
Age : 26
Location : Wangsa Maju -- Brickfield

http://hsbb92009.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by leenaz on Thu Aug 13, 2009 4:09 pm

cayalah chuya!!
balik nie aku nk letak kat kete ferari ku jugalah

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by gengel on Thu Aug 13, 2009 4:16 pm

semangat dow.. hehehe

gengel
Admin

Posts : 341
Join date : 2009-07-27
Age : 26
Location : Wangsa Maju -- Brickfield

http://hsbb92009.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by maddy on Thu Aug 13, 2009 4:43 pm

chuya wrote:



jeng jeng.. aku da tampal da maddy.. ko cepat2..

walawei..nh bendera yg TM bagi ke chuya?
neway, smart la kete ko da letak bendera..hehe..
wokey, esok mesti kete aku jadi artis..sume org pndg..hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by Arman on Thu Aug 13, 2009 4:43 pm

Ape ler korg n, org suruh gantung kt umah ler doh..... scratch scratch
Tp cantik gk ye.. aku nk taruk kt keta aku jgk ler gini.....
Bukan setakat stiker, bendera skali... afro afro

Arman
Ahli Separa Baru

Posts : 110
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by maddy on Thu Aug 13, 2009 4:44 pm

Arman wrote:
maddy wrote:selama aku hidup la kan..
setiap kali merdeka aku rase biase je...
nak kuar jalan jem..confirm!
so, duk umah layan tv..hehe
tapi thn nih aku ingt nk upgrade sket semangat kemerdekaan aku dgn melekat bendera malaysia (yg baru dpt tadi..hehe) kt kete aku..hehe

maddy: Cantik tu, nt aku ambik gambar kete ko... pastu send kt HR biar masuk short candidate.. ada ckit pluang menang.
mimi: Bleh2, tp nt gua confirmkan dulu... Kampung kt ner?

arman..ko vote aku ek?hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by gengel on Thu Aug 13, 2009 4:50 pm

tak maddy.. ni yg aku beli senirik.. TM kasik tu kecik... 2X4 je.. aku nyer tu 3X6.. lau tak tak muat...

gengel
Admin

Posts : 341
Join date : 2009-07-27
Age : 26
Location : Wangsa Maju -- Brickfield

http://hsbb92009.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by Arman on Thu Aug 13, 2009 5:06 pm

Mady, ko gantung cam dlm gambar kt bawah n nt aku Vote ler keta ko..




Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked affraid
Baru ada pluang nk menang... geek

Arman
Ahli Separa Baru

Posts : 110
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by gengel on Thu Aug 13, 2009 5:07 pm

ade pertandingan meh?

gengel
Admin

Posts : 341
Join date : 2009-07-27
Age : 26
Location : Wangsa Maju -- Brickfield

http://hsbb92009.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by Arman on Thu Aug 13, 2009 5:09 pm

Ada ler, ko x baca e-mail ker..

"Pertandingan ini adalah untuk pelekat kenderaan sahaja dan ianya bermula dari 8 Ogos – 16 September 2009. Pertandingan ini adalah terbuka kepada semua rakyat Malaysia termasuk anggota Kumpulan TM yang merupakan para pelanggan TM sahaja. Seramai 1,000 peserta berperluang untuk memenangi baucer tunai yang bernilai RM100.00. Untuk maklumat lanjut mengenai pertandingan pelekat kenderaan ini, sila lawati www.tm.com.my"

Tu hah...

Arman
Ahli Separa Baru

Posts : 110
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by maddy on Thu Aug 13, 2009 5:11 pm

Arman wrote:Mady, ko gantung cam dlm gambar kt bawah n nt aku Vote ler keta ko..




Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked affraid
Baru ada pluang nk menang... geek

gile semangat merdeka camni..huhu..
xpe la..ko la buat..kete ko kan lawa..make up sket letak bendera mesti tip top punyee..hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by maddy on Thu Aug 13, 2009 5:12 pm

Arman wrote:Ada ler, ko x baca e-mail ker..

"Pertandingan ini adalah untuk pelekat kenderaan sahaja dan ianya bermula dari 8 Ogos – 16 September 2009. Pertandingan ini adalah terbuka kepada semua rakyat Malaysia termasuk anggota Kumpulan TM yang merupakan para pelanggan TM sahaja. Seramai 1,000 peserta berperluang untuk memenangi baucer tunai yang bernilai RM100.00. Untuk maklumat lanjut mengenai pertandingan pelekat kenderaan ini, sila lawati www.tm.com.my"

Tu hah...

alamek..100 je ke? hehe
koman2 1000 ok gak..hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by leenaz on Thu Aug 13, 2009 5:17 pm

chuya wrote:ade pertandingan meh?

yup ade pertandingan
bdk2 opis aku nie memasing nk letak bendera tu kat keto

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by leenaz on Thu Aug 13, 2009 5:18 pm

maddy wrote:
Arman wrote:Ada ler, ko x baca e-mail ker..

"Pertandingan ini adalah untuk pelekat kenderaan sahaja dan ianya bermula dari 8 Ogos – 16 September 2009. Pertandingan ini adalah terbuka kepada semua rakyat Malaysia termasuk anggota Kumpulan TM yang merupakan para pelanggan TM sahaja. Seramai 1,000 peserta berperluang untuk memenangi baucer tunai yang bernilai RM100.00. Untuk maklumat lanjut mengenai pertandingan pelekat kenderaan ini, sila lawati www.tm.com.my"

Tu hah...

alamek..100 je ke? hehe
koman2 1000 ok gak..hehe

ko nak duit ke ikhlas sbb negara??
ceewwahhhh
poyo lak aku

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by gengel on Thu Aug 13, 2009 5:20 pm

kena letak bendera kah atau stiker... kete aku dah penuh stiker dow...

gengel
Admin

Posts : 341
Join date : 2009-07-27
Age : 26
Location : Wangsa Maju -- Brickfield

http://hsbb92009.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by leenaz on Thu Aug 13, 2009 5:21 pm

chuya wrote:kena letak bendera kah atau stiker... kete aku dah penuh stiker dow...

selagi ade lobang2 kosong kat keto ko..ko tepek je chuya itu suma bendera atau sticker..

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by gengel on Thu Aug 13, 2009 5:24 pm

aiyoo000

tak kosa aku... seikhlas rasa sudah... bendera besau aku tu pun da cukup lah...

gengel
Admin

Posts : 341
Join date : 2009-07-27
Age : 26
Location : Wangsa Maju -- Brickfield

http://hsbb92009.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by maddy on Thu Aug 13, 2009 5:24 pm

leenaz wrote:
chuya wrote:kena letak bendera kah atau stiker... kete aku dah penuh stiker dow...

selagi ade lobang2 kosong kat keto ko..ko tepek je chuya itu suma bendera atau sticker..

kak..idea yg bernas tu..da la kete sy ade calar balar..hehe..
kene sorokkan calar2 tu..kang bapak sy taw, abes..hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by syamimi on Thu Aug 13, 2009 6:06 pm

Arman wrote:
maddy wrote:selama aku hidup la kan..
setiap kali merdeka aku rase biase je...
nak kuar jalan jem..confirm!
so, duk umah layan tv..hehe
tapi thn nih aku ingt nk upgrade sket semangat kemerdekaan aku dgn melekat bendera malaysia (yg baru dpt tadi..hehe) kt kete aku..hehe

maddy: Cantik tu, nt aku ambik gambar kete ko... pastu send kt HR biar masuk short candidate.. ada ckit pluang menang.
mimi: Bleh2, tp nt gua confirmkan dulu... Kampung kt ner?

yeahhh..ade org bg tumpang balik..hehe..
Kampung ak kat melor la..mesti ko tau kan tmpt tue..nati ata ak balik dumoh deh..hehe

Very Happy Cool Very Happy

syamimi
Ahli Baru

Posts : 9
Join date : 2009-08-03

Back to top Go down

Re: Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum