KENANGAN DI BULAN PUASA....

View previous topic View next topic Go down

KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by KAYBEE'S on Wed Aug 26, 2009 4:12 pm

Tak kisahla korang nyer kenangan pahit atau manis...

KAYBEE'S
Ahli Separa Baru

Posts : 76
Join date : 2009-07-28
Age : 34
Location : Bangi-----Cyberjaya

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by tokeikambeng on Wed Aug 26, 2009 4:40 pm

Ponteng pose makan eskim kt kedai yg ltknye cuma 50 meter dr rumah, sekali kantoi maksu aku dtg kedai beli brg,,,hahaha kurg sehengget upah, ms drjah 1 x silap

tokeikambeng
Tukang Jaga Umah

Posts : 144
Join date : 2009-07-27

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by junepian85 on Thu Aug 27, 2009 11:38 am

mase tu..aku darjah satu...aku tak tahu ape2 pun pasal puasa..maklum la..anak sulung...klu ada kakak atau abang kat atas2 aku..bleh tahu gak...aku mase kecik tak byk ckp...pendiam..

time tu..org tak mkn..aku pun tak mkn...

suatu hari aku ngn ayah aku, blik kampung..ade urusan...
bila time sahur..org lain makn sahur aku pun sahur...

siangnye pulak..aku tengok la TV sorang2...(time ni ayah aku tido)

lepas tu.. kakak sepupu aku panggil makan (dia tak tahu aku pausa ke tak)....aku pun makan laa..
nasi putih ngn ikan goreng campur kicap.....memang sedap...

kakak sepupu aku ajak g kedai..siap belikan jajan utk aku..

bila sampai petang..makcik aku bagi makan bubur..klu tak silap...

lepas tu abang sepupu aku bawak pulak pergi bazar nak tgk ayah aku..( ayah ngn pakcik aku berniage air tebu kat bazar)..

dah sampai kat kedai ayah aku...abang sepupu aku bagi minum air tebu...lepas tu dah terkantoi ngn ayah aku..ayah aku terkejut..dia ckap kat abang sepupu aku..yang aku puase....lepas tu abang sepupu aku siap citer aku dah makn kat umah....heheheheeee..
lepas tu terus aku tak puase sampai hujung ramadhan..

start darjah 2 bru pose penuh..itu pun makcik aku kate sape pose penuh dapat RM 10...hehehee..

sampai sekarang ayah aku ingat..pastu citer kat adik2 aku...hehehheee..

Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball

junepian85
Ahli Matang

Posts : 563
Join date : 2009-08-17
Location : Putrajaya-KL

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by pay_sa on Fri Aug 28, 2009 11:54 am

stat pose pnuh dajah 4....dajah 1, 2, 3 xpose...tp masa dajah 3 pose smpai tghari aka sparuh hari

pay_sa
Ahli Matang

Posts : 430
Join date : 2009-07-27
Age : 31
Location : Seri Manjung, Perak

http://mfaisalamir.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by maddy on Tue Sep 01, 2009 9:10 am

kenangan eh..hurm..(jap nak gali memori...)
haaa....
cite aku lebey krg cam org2 kt atas neh..
time sekolah rendah..sampai aku drjh 5 kot aku masih curi2 mkn lagi (astaghfirullah..ape nk jadi neh!!)..konon tlg mak buat kueh..sambil2 tu papp..amik sebijik dua msk poket..pastu purak2 g msk bilek..ngaappp makan bskut..ngee~~
kt sekolah rajin tul amik wudhu'..ngee~~(phm2 sndiri la..)...
weekend..aktiviti aku tido..tido..dan tido...penat ek puasa mase kecik2.. ngee~~

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by hafidz on Tue Sep 01, 2009 9:43 am

pernah puasa 1 hari je....yang lain semua terbarai.....isk isk isk

hafidz
Ahli Matang

Posts : 714
Join date : 2009-07-31
Age : 33
Location : Melaka Bandaraya Warisan Dunia

http://daunhijau.42y.biz

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by 4G93T on Thu Sep 17, 2009 11:06 am

Baju Raya Jahit Bersulam

Tak Cukup Satu Dibuat Tiga

Tangan Dihulur Menyambut Salam

Memohon Ampun Maaf Dipinta


bounce ~Selamat Hari Raya Aidilfitri ~

4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 31
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by keyell on Thu Sep 17, 2009 12:19 pm

Kenangan aku di bln puase...citer ni mse aku dah besar. mse tu mak aku suh aku wt air sirap bandung, aku pn wt la, time ni dah nk msuk wktu bke, dah siap aku wt air aku pn tuang la dlm gelas, dgn x sengaje aku blh amik air tu minum smbil borak gn mak aku, mak aku plak blh lyan borak gn aku, alih2 adk aku yg tegur...mak abg x puase ke? pastu sume org trkjut..dgn aku2 skali trkjut...pape pn air tu dah tnggal skit lg nk abes..ape lg gelak besar la kitaorg stu family....zodo gler aku rse, blh plak x sengaje cm tu.

keyell
Ahli Separa Baru

Posts : 53
Join date : 2009-08-18
Age : 32
Location : Kelana Jaya, Sunway Subang

http://hsbb92009.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: KENANGAN DI BULAN PUASA....

Post by Sponsored content Today at 9:56 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum