tak kene kepada diri dia kut...

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 1:36 pm

2 la mslh mmber ko 2...die xt'rs malu...kot la nk tnya ke...ni bt diam je...klu xde duit pn,at least amik la brat ckit kn?(nada mmujuk...heh3)

alaaa...ko ikhlskn ati je...biar r kt die...mmg rmai org yg xpndai hrgai org nie...so,ko jgn bg muka dh kt die pas ni...k... Wink
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Wed Sep 16, 2009 3:39 pm

masalahnya aku masih lagi bagi dier tengok muka aku....

2,3 hari ni aku asyik je jumpa dia... aku buat tak tahu lah...

aku ingat nak tegur, tapi ada ego skit....

masalah hati n perasaan ni susah nak fahami.....
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 3:54 pm

xpe2....rlex dlu...ko bt2 xknl pn xleh gk...

emmmm...cmne nk sttlekn mslh ko ni??? Question

hah!!!!pe kata ko upah je org g ugut die....he3...best x idea 2??
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Wed Sep 16, 2009 4:03 pm

perh... nape nak upah orang suh ugut dier plaks...

nak cari masalah yang lain plak ke??

tak yah lah... aku bukan tak nak cakap ngan dier...

dah tu dier tak rasa nak mintak maafpun...

akupun tak adop mood nak tegur dia...
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by 4G93T on Wed Sep 16, 2009 4:10 pm

Wah...serius nie....

Ko da kete,moto,lori,bas or treler ke???

Ko langgar dia dr belakang di kala jln sunyi kat kpg korg...

Serius kes lggr lari.....Huhuhu.....
avatar
4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 32
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Wed Sep 16, 2009 4:14 pm

langgr boleh ek....

nanti aku pinjam komuter or lrt leh tak??

tapi masa bila dier nak melintas nihs...

ahaks ahaks...
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by 4G93T on Wed Sep 16, 2009 4:23 pm

Lu pkai komuter / LRT kompom xbleh...

Bro,memane pun lu pg kwsn lndsn DILARANG melintas...

Siap da polis bntuan jg lg...so mase bla dia nak lintas?

Bro,lu pikir la sendiri!!!
Laughing
avatar
4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 32
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 4:25 pm

truk btul bdk topeng ni...ajr org bt yg bukn2...ishk3..... Neutral
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Wed Sep 16, 2009 4:30 pm

u-are wrote:truk btul bdk topeng ni...ajr org bt yg bukn2...ishk3..... Neutral

budak topeng nihs bagus apa?? tu ye pakai topeng kos tak nak bagi orang kenal dier wat baik...

pikir lah lagi topeng... ekekeke...
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by 4G93T on Wed Sep 16, 2009 4:47 pm

Mcm2 ilmu dah aku ajar kat korg kn...

U-are pun aku ajar cmner nak bergaya n berlakon kn??

'Condor',pe len mcm je bunyinye...slh sbt nyaye jee?

Pd aku mslh duit blh settle...ko ckp trs trg kat kwn 2.

Dia wat dek gak kompom korg xda jodoh...Huhuhu...(bkn kwn namenye)
Laughing
avatar
4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 32
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Wed Sep 16, 2009 4:54 pm

emr... biar lah labu ngan labi labi nya....

aku dah malas nak pikir dah...

aku just nak nak kongsi ngan korang je...

ape perasaan korang...

so tak salahlah aku marah lau korangpun sakit ati kan ... ekekeke thanks all
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 5:48 pm

haah...mmg....bdk topeng ni yg ajar aku b'lkon...smpai aku raih glaran plakon wanita t'baek tau...muahhhahahahahaha.... Laughing

mmg r...km suma fhm prob ko..ko pn de pesaan...so, ko xslh...mmbr ko 2 yg slh....km suma open je...kn kengkwn??he3... Wink
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Wed Sep 16, 2009 11:04 pm

ala... biasalah tuh kan.. masalah ni mna2 pun adakan ...

so kita je kene tahu cara penyelesaiannya....

baru lah leh hidup ngan tenang... tak gitu...
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 17, 2009 9:47 am

haaaa....pndai pn ko.....
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by 4G93T on Thu Sep 17, 2009 9:49 am

Bgs3x....cmnielah smgt yg dperlukan dlm TM...

Hahahahaha......pastikan anda tidak akn terpedaya lg....
avatar
4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 32
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 17, 2009 10:19 am

kte jgn t'lalu baek sgt ngn kwn2 ni...kang kte yg kna pjak kpla.....hu3....

tp de ms2 je laa...klu stkat tlg2 xlibatkan duit,xpe.....heh3...
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Thu Sep 24, 2009 10:12 am

tu lah... masalahnya... aku nih bukan baik sangat,,, tapi just nak tolong je...
tapi terkene gak..
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 24, 2009 11:44 am

rlek la bro....ko redha je laa...nk bt cmne dh nsib ko jmpa org cm mmbr ko 2..biar Allah je yg bls...tp kte jgn la mnt yg bruk2 jd kt die...kte just redha...de hikmah laen le 2...cba renung2kn blk....he3...
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Thu Sep 24, 2009 12:37 pm

adus.... tak dop pepelah cekmek molek...

aku tengah cool lah nihs ...

tak pikirpun hal dier...

wat tak tahu dah lah.....

banyak lagi nak mikir tahu...
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 24, 2009 2:27 pm

btul3...heh3....dh...jom kte fkr ttg laen plak.... Wink
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 24, 2009 2:27 pm

btul3...heh3....dh...jom kte fkr ttg laen plak.... Wink
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Thu Sep 24, 2009 3:37 pm

ahaks ahaks ahaks....
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 24, 2009 3:45 pm

pe glak2??? tongue
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by condor hero on Thu Sep 24, 2009 4:29 pm

adus.... nak gelak pun tak leh...
dah tuh nak pikir apa lagi ye...
kalau ko jadi aku.. apa yang ko buat kat buadak tu??
avatar
condor hero
Ahli Separa Baru

Posts : 102
Join date : 2009-09-10
Age : 29
Location : PENYU TeluR

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by u-are on Thu Sep 24, 2009 4:40 pm

heh3...haaa...glak laa...glak...smpai pecah prut pn...xpeee...

laaa...kta dh xmo fkr psal bdk 2 dh...

pe laa...ckp xsrupa bkin tul....

Surprised
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: tak kene kepada diri dia kut...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum