Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

View previous topic View next topic Go down

Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by maddy on Wed Jul 29, 2009 10:56 am



sori kasar sket nama brand nih..
just for fun..jgn bagi betul2 pulak..
gile ape?nak kene pecat?

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by leenaz on Wed Jul 29, 2009 4:06 pm

wakkaaa lol!
maddy buat masa nie aku suka lg bosh aku tuh..huhu

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by pay_sa on Wed Jul 29, 2009 5:49 pm

eh...ak xske bos ak......bukan ak sorg je....1 ofis xske kat die...hahaha..ble la die nk blah dpd ofis nie...

pay_sa
Ahli Matang

Posts : 430
Join date : 2009-07-27
Age : 31
Location : Seri Manjung, Perak

http://mfaisalamir.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by maddy on Wed Jul 29, 2009 6:01 pm

pay_sa wrote:eh...ak xske bos ak......bukan ak sorg je....1 ofis xske kat die...hahaha..ble la die nk blah dpd ofis nie...

ko pegi la beli cepat brand nih..baeekkk punye jename..hehe

maddy
Tukang Jaga Umah

Posts : 545
Join date : 2009-07-28
Location : BKM

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by pay_sa on Wed Jul 29, 2009 6:04 pm

mmg tebaeeeeeeeeekkk nye brand nih...

nk kna cri nih...ko bgtau ak kat ane....

pay_sa
Ahli Matang

Posts : 430
Join date : 2009-07-27
Age : 31
Location : Seri Manjung, Perak

http://mfaisalamir.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by Fik on Thu Jul 30, 2009 4:10 pm

maner nka cari ahh brand nie...

Fik
Ahli Baru

Posts : 10
Join date : 2009-07-30
Age : 30
Location : Melaka

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by Arman on Thu Jul 30, 2009 4:20 pm

Boss aku laki ler, xkan nk bg Beg tangan gk. cyclops cyclops scratch

Arman
Ahli Separa Baru

Posts : 110
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by leenaz on Thu Jul 30, 2009 4:31 pm

Arman wrote:Boss aku laki ler, xkan nk bg Beg tangan gk. cyclops cyclops scratch

bg je...hadiahkan utk wife die..kompem boss ko terharu
Twisted Evil

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by pay_sa on Fri Jul 31, 2009 1:10 am

bos ak bujang lg.....

pay_sa
Ahli Matang

Posts : 430
Join date : 2009-07-27
Age : 31
Location : Seri Manjung, Perak

http://mfaisalamir.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by leenaz on Fri Jul 31, 2009 1:23 pm

hadiahkan utk mak boss ko tu..
abes cerita Cool

leenaz
Ahli Matang

Posts : 269
Join date : 2009-07-28
Location : Bukit Mahkamah

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by kopi o on Mon Aug 31, 2009 2:13 pm

aku suka kt bos aku,sb aritu aku pergi umah dia,punyerla cun adik dia.huhuhuhuhu

kopi o
Ahli Baru

Posts : 19
Join date : 2009-08-25
Age : 33
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: Kalau tak suke kat boss, bagi jer hadiah brand nih...hehe!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum