Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

View previous topic View next topic Go down

Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by riaixora on Wed Sep 16, 2009 1:58 pm

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le boring sangat lebih² lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon).
.
.
. 1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
. Jawapan: maap.sini bukan balai polis.
.
. 2. Soalan: haloo, siapa disana?
. Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..
.
. 3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
. Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.
.
. 4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
. Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.
.
. 5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
. Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.
.
. 7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
. Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.
.
. 8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
. Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap
.
. 9. Soalan: halloo... ...
. Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?
.
. 10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
. Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.
.
. 11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
. Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.
.
. 12. Soalan: assalammualaikum...
. Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib
. jawab)

riaixora

Posts : 1
Join date : 2009-08-18

Back to top Go down

Re: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 2:18 pm

ishk3...bruk benor prngai ehhh....hak8888... Laughing
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by 4G93T on Wed Sep 16, 2009 4:05 pm

Cam U-are je....

Da slalu jwb tpn cm 2...

Ptt xlyk msk CS....Huhuhu.....
avatar
4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 32
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 4:13 pm

mn ko tau????aku xp'nh pn ckp tpon ngn ko??? Razz

aku ni pling lmbut klu b'ckp kt tpon ni...heh3....
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by 4G93T on Wed Sep 16, 2009 4:29 pm

Btl ko xpnh ckp dlm tpn ngan aku???

Dulu da seorg pmpuan nak topup msg smpi tpn lg....

Da sng skrg lupe la plak....

Xpe2......
Sleep
avatar
4G93T
Ahli Matang

Posts : 291
Join date : 2009-09-02
Age : 32
Location : KL Menjerit,Malaysia

Back to top Go down

Re: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by u-are on Wed Sep 16, 2009 5:23 pm

heh3....ok2......aku ngaku slah...hu3....

tp......emmmmm...mn de aku lpa...t klu aku nk tpup,aku cri la ko lg ek?he3.... Wink
avatar
u-are
Ahli Matang

Posts : 412
Join date : 2009-08-19
Age : 29
Location : bkt raja

Back to top Go down

Re: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum